Weird Stuff to do with Dog Toys – "Ghost Hunters" Edition

Posted: June 2, 2010 in movies, weird stuff to do with dog toys, wtf


Yet another episode of my regular video series:

Weird Stuff to do with Dog Toys

Because, um..you know…

What ELSE am I going to do with all these stupid things?

Besides let the dog play with them.

I have issues.

Enjoy.

Today’s Episode:

Weird Stuff to do with Dog Toys – Dog Toy Ghost Hunters

If you don’t watch the show ‘Ghost Hunters’ this might be a little ‘eh’.

However, I think I nailed the Steve and Grant characters pretty much spot-on.

Actually, it might be a little ‘eh’ anyway.

I’ve never claimed to be Carrot Top.

Sure he’s a mutant. But he’s richer than I am.

Yeah.

Admittedly, that’s a little messed up.

Wait til you see the next one.

For my YouTube Channel and ALL my videos, click here.

Moog out.

******************
UPDATE!!

Amy Bruni from Ghost Hunters sent me a direct message to my Twitter account:


I’m sure she enjoyed it.

Then I realized that she looks at Kris Williams in it and goes:

“You’re prettier than me.”

Maybe I shouldn’t have sent her the link.

Advertisements
Comments
  1. Don says:

    Totally fucking awesome. The part about the phobic toucan was da shit!Dude, when ya coming out with 3-D version?

  2. Momma Fargo says:

    I absolutely laughed so hard…I think I blew a kidney. Thanks for that. You are awesome.

  3. Mrsblogalot says:

    LOFL!!!!!!!!!! Pure genius!!!!Pfftt…like Carrot Top could EVER be this funny…He's got nothing on you!!

  4. CatLadyLarew says:

    Hope you enjoyed those few personal experiences…

  5. you are just so talented and funny and weird and sexy and crazy and…yeah I got nothin'

  6. Daffy says:

    Damnit! youtube is blocked here (yes, I'm at work. Shutyerpiehole) and all I see is a big white blank box. Eh…that's likely more entertaining than the video anyway.

  7. JenJen says:

    I've never seen this TV show, but this is damn funny because your voices are a crack up. And? the fact that you bribed your kids…awesome.

  8. I would've been a lot more scared if I hadn't seen the tiny hand operating the tennis ball.That let me know the whole thing was a fake.Except the coconut did kind of scare me.

  9. This was brilliant! The list of Steve's fears? So dead on.I applaud you.PS- GhostHunters is on tonight. I will be envisioning dog toys.

  10. Elly Lou says:

    That video had my cat going nuts. She was particularly entranced by the toucan. PS you owe me a new computer screen.

  11. Quirkyloon says:

    That was brilliant!Still laughing my ghost-butt off!I especially loved the night-cam views.You did hit this. Hard. Wicked hard.BTW, cute dog.

  12. Jen says:

    That was awesome! Do it again!

  13. HAHAHA! Man, you had Grant that's for sure. One day someone is going to manage to make that dude actually swear for real or do a mean thing. Then the world will probably end.Also, am I the only person who wants to pummel Steve Gonsalves till he bleeds?

  14. LiLu says:

    When I think of all the stupid ass people who are richer than me…I try to think of ways to rob them.What?

  15. Pat says:

    I just might have to send this to my sister-in-law who does real "EVP" for ghosthunters in IL. She'd get a kick out of this.

  16. Brutalism says:

    I still love the "FIN" — as brilliant as the videos are, they end with me wetting my pants (Figuratively. Mostly.) over the "FIN".

  17. The only problem was the "ghosthunters" actually found something in your video

  18. I cant even take how FUCKING FUNNY this video is.

  19. Moooooog35 says:

    Don: 3D? GENIUS!Momma: Wow. Even your kidney gets more action than I do.Mrsblogalot: If you could help make me world famous, then, I'd really appreciate it.Catlady: All my experiences are personal. Sadly.Lizzy: Jeez. Tell me something I DON'T know.;)Daffy: Like you don't wanna see it.twssJenJen: I'm all about the voices. And juggling.JD: coconuts scare EVERYBODY.Jenn: I think I nailed Steve the best.Not literally.Elly: Your cat? wtf.Quirky: I can't tell you how hard it was to film that through my son's night-vision goggles.Jen: AGAIN?! Fine.Veggie: I actually had a scene like this that's on the cutting room floor:Grant: 'frig the crap!'J: 'dude. that doesn't even make sense.'Lilu: Let me know when you get a plan together I can nudge in on.twss.Pat: DO IT. I need to be famous and this is taking WAY too long.Brutalism: Yay me!finMalach: True. I should work in the heat sensing camera in the next one.Meleah: Thanks woman!

  20. Miss Yvonne says:

    This is my favorite "weird stuff" video by far. Genius!

  21. MommaKiss says:

    What's her face from ghost hunters is EXTREMELY impressed. Way to go!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s